片瀬の英語専門塾ブログ

藤沢市片瀬にある英語や英会話の塾「amy」のブログです

『良い1日だった!!』

Dear Amy💗,

今日はあなたの高校時代の後輩が遊びに来てくれましたよ!後輩だけど、みんな共通な趣味が一致しているみたいで、いつも楽しかったみたいだね。

私はあまり趣味が無かったと思うので、たまに羨ましく感じた事を思い出しました。また、一緒にライブに行きたいと言ってましたよ。良かったね。

My life down here is pretty much normal. Except that EIKEN is coming up in about two weeks. She (or perhaps myself) must to be ready, and I mean "READY," because the current speed which I want to is far much slower. In other words, the chance to pass the test is radically slim.

Well, I guess things happen for better or worse. Hmm, see how it goes...


Sincerely yours,


Mitsu
04:11 (07)
2022/01/10