片瀬の英語専門塾ブログ

藤沢市片瀬にある英語や英会話の塾「amy」のブログです

『どうしても、分からん!!』

「俺達夫婦が何をしたんだ?そんなに、神を怒らしたんだ?俺はもう半身不随なんだから、俺で良いだろう!」

毎日、『何故?』を考えているが、答え等出てきやしねー。僅か、21歳の娘が何をしたんだ?『死』は辛すぎだよ…『何故』俺じゃ無いんだ?!

これから何十年も、どうやって"Amy"
無しで俺達夫婦は過ごして行くのだろう。誰か分かる人がいるなら教えて欲しい。「俺には、"Amy"が今でも全てなんだ!」

本当に『神』が存在するなら、俺は毎日『そいつ』を呪って生きて行く事になるのかもしれない!!


MK
02:11
2021/11/17


🔴ANSWERS FOR QUIZ 161 - 165
161: When does a tadpole develop legs and lungs?
[WHEN IT CHANGES INTO AN ADULT FROG OR TOAD]
162: "Their old car broke down." What's the simple subject this this sentence?
[CAR. (THE SIMPLE SUBJECT IS THE MAIN WORD IN THE COMPLETE SUBJECT.]
163: Which lines meet and form a right angle: parallel or perpendicular?
[PERPENDICULAR]
164: If you drop a lobster into boiling water, what color will it turn?
[RED]
165: What ocean did the Pilgrims cross when they sailed from England to the New World?
[THE ATLANTIC OCEAN]

🔵QUIZ 166 - 170
166: Is the country of Egypt in Africa or Asia?
[ ]
167: Which doesn't belong hair: Stamen, Fin, Pistil, Sepal, or Pollen?
[ ]
168: What proper adjective describes a person from the Netherlands?
[ ]
169: Out of 12 ping-pong games, Tom won six and lost three. How many games ended in a tie?
[ ]
170: In what book does Brian have only hatchet to help him survive in the wilderness?
[ ]